fredag 19 april 2013

Millis

är ansvarig på onsdag.
19.30.
Skriv om ni kommer.

6 kommentarer:

  1. Hej alla springsugna! Vet ej om jag kan vara med på onsdag eftersom min envisa hosta vägrar ge sig men däremot kan jag jag ju heja på er ;-). Vi samlas på Knut Pederssons väg 19 i Slätta!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr lider jag av "gubbvad" el ska jag säga "gumvad".. Har tänkt att göra löpdebut först på torsdag för att se om jag kan tävla till helgen. Så tyvärr uteblir jag denna vecka med...

    SvaraRadera
  3. Hej, jag kommer!
    /Carina

    SvaraRadera
  4. Är förkyld, så jag avstår denna vecka
    /Filippa

    SvaraRadera
  5. vi ställer in träningen idag. Jag återkommer när nästa träning blir, nästa onsdag är ju sista april och onsdagen därpå är ju innan Kristi Himmelsfärd...

    SvaraRadera