måndag 21 januari 2013

Igen...

Vi springer 19.15 och spelar 20.00. Skriv om ni kommer.

16 kommentarer:

  1. Jag springer o spelar

    SvaraRadera
  2. hej, jag springer och spelar
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Naturligtvis flyttade de kvällsmötet som blev inställt förra veckan till onsdag denna vecka...Måste återkomma om jag blir med, kom på att jag har nyckeln oxå...

    SvaraRadera
  4. Jag springer(om ej för kallt) o spelar.

    SvaraRadera
  5. Hej! Spelar och springer!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Hade planerat för att spela denna vecka men har blivit förkyld så jag har siktet inställt på nästa vecka.
    Vi ses!

    SvaraRadera
  7. Springer ni trots att det är 15-16 grader kallt? Jag är skeptisk ;) men jag kanske dristar mig att hänga på om ni andra springer...

    SvaraRadera
  8. jag har -19 nu så det kanske är i kallaste laget. Ska vi bara köra innebandyn då?

    SvaraRadera
  9. Jag kommer inte denna gång. Sambon jobbar sent och jag får ingen barnvakt.

    /Jennie

    SvaraRadera
  10. Det ÄR för kallt! Kommer till ib.

    SvaraRadera
  11. Ok kommer till innebandyn bara! Jag har nyckeln, fick den av Millis!

    SvaraRadera
  12. Ok kommer till innebandyn då bara /Carina

    SvaraRadera